تعيين نحوه ارزيابي عملکرد ایزو سيستم مديريت کيفيت


    1- هدف :  هدف از اين روش تعيين نحوه ارزيابي عملکرد سيستم مديريت کيفيت مستقر شده در سازمان از طريق اندازه گيري رضايت مشتريان به منظور تشخيص ميزان برآورده نمودن الزامات موردنظر آنان مي باشد  ایزو

    2-دامنه كاربرد : محدوده اعتبار اين روش اجرائي به تفکيک دو مجموعه ذيل مي باشد :

1-2) مشتريان برون سازماني : کليه مشتريان خارج از سازمان که دريافت کننده خدمات و يا مصرف کننده محصولات توليدي شرکت مي باشند  ایزو

    2-2) کليه پرسنل سازمان : کليه کارکنان همکار شاغل در واحدهاي شرکت که بگونه اي فعاليت آنان روي کيفيت خدمات و محصولات قابل ارائه شرکت مؤثر مي باشند  ایزو

    3-مسئوليت : مسئوليت نظارت بر صحت عملکرد و اجراي اين روش اجرائي به تفکيک و محدوده هاي مورد استفاده آن به شرح ذيل مي باشد :

1-3) مديريت عامل مسئوليت نظارت بر اجراء بموقع و صحت عملکرد روش را بر عهده دارد  ایزو

2-3) مسئول فروش مسئوليت ارزيابي و اندازه گيري رضايت مشتريان برون سازماني را به صورت هر بار بر عهده خواهد داشت و مدير بازرگاني مسئول تجزيه و تحليل رضايت مشتريان را برعهده دارند ایزو

3-3) نماينده مديريت مسئوليت ارزيابي و اندازه گيري رضايت شغلي کارکنان را به صورت سالی یک بار برعهده دارد



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ISO
    ایزو چیست ؟,مزایای اخذ ایزو,ایزو 9001,ایزو 14001,گواهینامه ایزو,
  • مشاوره ISO
    مشاوره iso,مشاوره ISO 9001,مشاوره ISO 18001,مشاوره ISO 14001,مشاوره ISO 22000,

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا