خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه


در راستاي بهبود كيفيت بر اساس دانش فني پرسنل، بكارگيري ماشين آلات مدرن، اشاعه و ترويج كار گروهي و حفظ صيانت ازنيروي انساني وتوجه به طرفهاي ذينفع وبرقراري توسعه پايدار  از الگوي نظام مديريت يكپارچه بر پايه الزامات استاندارد ISO 9001: 2000-ISO 14001:2004 وOHSAS 18001:1999 ،استانداردهاي ملي و محلي و ساير الزامات مشتريان وطرفهاي ذينفع براي نيل به اهداف زير بهره مي گيرد ایزو
در اين راستا اهداف ذيل مد نظر قرار گرفته است:

    منظور افزايش رضايت مشتريان و مصرف کنندگان با توجه به کيفيت در جهت تضمين بقاي شرکت ایزو
    كاهش هزينه ها از طريق افزايش راندمان ، افزايش ظرفيت واحدها،استفاده بهينه از امكانات موجود و اختصاص منابع مورد نياز جهت تحقق اهداف كيفي ایزو
    ارتقاء سطح کيفي و کمي محصولات ایزو
    درخشش دربازارهاي داخلي و بين المللي ایزو
    توسعه منابع انساني از طريق آموزش هاي مداوم و پيوسته ایزو
    كاهش آلاينده هاوانواع آلودگي هاوپيشگيري ازآنها ایزو
    كاهش حوادث ورويدادهاوارتقاي وضعيت ايمني بهداشتي پرسنل ایزو

اين خط مشي بيانگر تعهد ويژه مديريت شركت نسبت به مقوله كيفيت وايمني بهداشت ومحيط زيست بوده و مسئوليت پياده سازي، اجرا و نگهداري سيستم مورد نظر با نماينده مديريت شركت مي باشد ایزو بدينوسيله كليه پرسنل شركت ملزم مي باشند تا با تعهد، مسئوليت پذيري و همكاري تام با نماينده مديريت نسبت به ايجاد زمينه هاي اجراء،  استقرار، توسعه و افزايش اثر بخشي سيستم مورد نظر و دستيابي به اهداف فوق الذكر در راستاي بهبود مستمر كوشيده و از هيچ تلاشي فروگذار ننمايند ایزو همچنين نماينده مديريت متعهد به اطلاع رساني به ذينفعان شركت مي باشند ایزو



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ISO
    ایزو چیست ؟,مزایای اخذ ایزو,ایزو 9001,ایزو 14001,گواهینامه ایزو,
  • مشاوره ISO
    مشاوره iso,مشاوره ISO 9001,مشاوره ISO 18001,مشاوره ISO 14001,مشاوره ISO 22000,

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا