IUI در ایران


شرکت بهسان مدیریت پرشین فعالیت خود را در زمینه ارزیابی، ممیزی، آموزش و پیاده سازی سیستم های نوآوری آغاز نمود همراه با حمایت تجربی و علمی قوی و به کار گیری از متخصصیان و اساتید دانشگاههای بنام داخلی و بین االمللی در جهت تحقیقات، آموزش و طراحی پروژه های نوآوری و صدور گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی. در سال 2011 بهسان موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از اتحادیه بین المللی اختراعات و نوآوری های صنعتی IUI گردید.

محافظت از مالکیت فکری در ایران پدیده ای نوظهور است اما اکثر مدیران از مزایای آن با خبر هستند. هدف ما در ایران بهبود مالکیت فکری و بهبود نوآوری سازمان ها می باشد. بهسان در طی سالهای اخیر توانسته با جمع آوری نیروهای متخصص همراه با تحصیلات بالا، کمیته علمی را برای ارائه خدمات IUI انگلستان در ایران ایجاد نماید.

در حال حاضر بهسان در زمینه ممیزی نوآوری و ثبت محصولات نوآور دارای بیش از 80 ممیز و ارزیاب می باشد که این افراد در رشته های فنی – مهندسی، مدیریت نوآوری، کارآفرینی و حقوق دارای تخصص و تجربه های لازم هستند. کلیه ممیزین توسط اتحادیه اختراعات و نوآوری های انگلستان آموزش داده شده اند و خدمات ارزیابی و ارسال گزارشات را انجام می دهند.

در طی سالهای اخیر شرکت های بزرگی در صنایع مختلف مانند بانک، صنایع غذایی، فلزی و ... به جمع خانواده IUI در ایران پیوستند که اطلاعات بیشتر را می توانید در همین وبسایت ملاحظه نمایید.

دفتر نمایندگی اتحادیه اختراعات و نوآوری های صنعتی در ایران خدمات ثبت مالکیت فکری و نوآوری های صنعتی را هم به صورت ملی و هم به صورت بین المللی انجام می دهد. همچنین بهسان دوره های آموزشی نوآوری و امور پژوهشی را توسط مرکز مطالعات و تحقیقات خود انجام می دهد.

 



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ISO
    ایزو چیست ؟,مزایای اخذ ایزو,ایزو 9001,ایزو 14001,گواهینامه ایزو,
  • مشاوره ISO
    مشاوره iso,مشاوره ISO 9001,مشاوره ISO 18001,مشاوره ISO 14001,مشاوره ISO 22000,

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا