اخذ OHSAS 18001


سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

OHSAS 18001 برای پاسخ به نیاز صنایع در برقراری سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت استاندارد تهیه شده که بتوان آن را مورد ارزیابی و تائید قرار داد.

مزایای OHSAS 18001

  • محافظت از کارکنان – یک رویکرد دارای نظام مند نسبت به شناسایی مخاطرات و مدیریت ریسک که محیط کاری امن تر وسالم تر را ایجاد کند و میزان حوادث شغلی و مشکلات بهداشتی را کاهش می دهد. این رویکرد زمان تلف شده به سبب بیماری و مصدومیت کارمندان را کاهش می دهد و در نتیجه باعث تقویت روحیه آنها می شود.
  • به حداقل رساندن میزان ریسک – مدیریت ایمنی و بهداشت با شرح نتایج ارزیابی ریسک، انجام ممیزی ها، بازرسی ها، بازبینی های قانونی و بررسی حوادث شفاف تر و موثر تر خواهد شد و ریسک وقوع حوادث کاهش می یابد.
  • قانون گزاری – با فراهم شدن ابزاری برای شناسایی قوانین موجود و سایر الزامات مرتبط فعالیت شما در چارچوب قانون باقی خواهد ماند. این موضوع باعث می شود میزان اظهارنامه های تعهد و مسئولیت کمتر شده و حق بیمه کاهش یابد.
  • اعتماد سهامداران و شرکا – سیستم مدیریت ایمنی و بهداشتی که بطور مستقل ارزیابی شده باشد باعث افزایش اعتبار می شود.
  • مطابقت با سایر سیستم های مدیریتی – اصول «plan, do, check, act» موجود در این استاندارد با سایر استانداردهای سیستم مدیریت از قبیل ایزو 9001 و ایزو 14001 مشترک است، و این یعنی برقراری یک سیستم یکپارچه بسیار آسان تر است.

 

یک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی قدرتمندو موثر به شما کمک می کند ریسک های کنترل نشده را کنترل کنید و در نتیجه از سلامت کارکنان و تجارت خود بهتر محافظت بنمایید.



ثبت نظر شما

نام :

ایمیل :

نظر :



  • ISO
    ایزو چیست ؟,مزایای اخذ ایزو,ایزو 9001,ایزو 14001,گواهینامه ایزو,
  • مشاوره ISO
    مشاوره iso,مشاوره ISO 9001,مشاوره ISO 18001,مشاوره ISO 14001,مشاوره ISO 22000,

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا